Menu Close

 

Medewerker Customer Service (m/v, fulltime)

De functie:

Als Medewerker Customer Service ben jij het eerste aanspreekpunt van onze (potentiële) klanten als het gaat om de afhandeling van vragen en/of klachten. Jij bent ervan overtuigd dat elke klacht een kans is! Je bent in staat om oplossingsgericht te werken en levert hiermee een bijdrage aan de commerciële doelstellingen van FlexiForce.

Als Medewerker Customer Service heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele klachtenprocedure, van melding tot afhandeling, waarbij de je de klacht in ontvangst neemt, registreert en deze ter afhandeling doorgeeft aan de juiste afdeling en/of collega.
  • Je zorgt voor communicatie en afstemming met de klant, zowel schriftelijk als mondeling, omtrent de voortgang de klacht.
  • Je bent verantwoordelijk voor het nemen van vervolgactie(s) op openstaande punten en je stemt met je collega’s af welke vervolgactie gewenst is.
  • Je verzorgt trendanalyses en stelt rapportages op over de aard van de klacht en de wijze van afhandeling waarbij je nadenkt en procesverbeteringen initieert om klachten in de toekomst te voorkomen.
  • Neemt deel aan projectteams voor specifieke kwaliteitsgerichte verbeterteams.

Als medewerker binnen de afdeling Sales ben je ook back-up bij afwezigheid van collega’s. Dat betekent dat je ook binnen Order entry en Frontoffice kan ondersteunen.

De wensen

De klantgerichte en flexibele mentaliteit is jou op het lijf geschreven. Je bent communicatief sterk, sensitief en een goed probleemoplossend vermogen. Je beschikt over de nodige veerkracht, optimisme en vasthoudendheid. Je werkt gestructureerd en bent accuraat. Je gelooft echt in de kracht van samenwerken en gaat voor het gezamenlijke resultaat.

Verder vragen wij:

  • Een afgeronde MBO-niveau 4 opleiding (bij voorkeur in een commerciële of technische richting).
  • 2 tot 3 jaar werkervaring en een vergelijkbare functie.
  • Goed cijfermatig inzicht.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, Engelse en Duitse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring met Office (Excel / Word etc.) & Ervaring met ERP systemen (bij voorkeur AX2012).

FlexiForce biedt

Bij FlexiForce kan je een uitdagende, zelfstandige positie verwachten binnen een ambitieuze, snelgroeiende, internationale omgeving met zeer korte communicatielijnen en een ‘’hands-on’’ mentaliteit! Daarnaast kan je verwachten:

  • Een marktcomfort salaris.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Meer dan voldoende ontwikkelmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden binnen FlexiForce en/of onze moeder maatschappij Assa Abloy.

Interesse?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Melanda Bouw, Manager Sales Inside telefoonnummer: 0342-427777. Stuur je cv met korte motivatie naar Jorina Weenink, Recruiting.nl@flexiforce.com.

Wil je meer weten over FlexiForce? Kijk dan op www.flexiforce.com of www.werkenbijflexiforce.nl